1 milliárdról 30 milliárdra drágult egy év alatt a Balásy cégeivel kötött keretszerződés a magyar uniós elnökség kommunikációjára
Alvállalkozóként a Valton is érintett.
Alvállalkozóként a Valton is érintett.
A kormány elfogadta, hogy milyen árakon lehet kommunikációs munkát végezni, ha e fölé nem mentek, akkor szabályosak voltak a szerződések – jelezte a Közbeszerzési Hatóság.
Bepillantást nyerhetünk abba, hogy az állami kommunikációs és rendezvényszervezési megbízásokat rendszeresen elnyerő cégek mivel indokolják meg a magas költségeket.
Kis híján hárommilliárd forintunkba került a legutóbbi konzultáció népszerűsítése.
Orbán Viktor kedvenc előadója, Leslie Mandoki az egyik fő attrakciója az augusztus 20-ai ünnepségeknek, a másik a tűzijáték, amely remek alkalom Orbán Ráhel luxusszállodájának, hogy a „lélegzetelállító” fényjátékokra hivatkozva egy felejthetetlen vacsorára hívja vendégeit a tetőteraszra.
A nagy figyelmet kapott, Budapestet közpénzből népszerűsíteni hivatott májusi influenszerutaztatás költségei után kutatva az Átlátszó arra jutott, hogy ebből is „a Rogán-féle propagandagyár beszállítói gazdagodhattak”.
A korábban Magyar Péter által vezetett Diákhitel Központ ismét leszerződött a Balásy Gyula érdekeltségébe tartozó New Land Media és Lounge Design cégekkel. Magyar a kegyelmi botrány utáni elhíresült interjújában arról beszélt, hogy az állami cégeknek kötelezően a központi közbeszerzést megnyerő cégekkel kellett szerződni kommunikációs feladatokra, gyakran a piaci ár többszöröséért.
Az Integritás Hatóság nem találta megfelelőnek a New Land Media szakmai ajánlatát, ezért az általuk kiírt közbeszerzés egyik részét sem a Balásy Gyulához köthető, a hasonló tendereken többnyire legyőzhetetlen cég vitte el.
Csak a tűzijátékra 1,8 milliárd forintot szánnak. Balásy Gyula cégcsoportja megint jól jár.
Balásy Gyula ezt az összeget három cégből vette ki osztalékként.
Több mint 10 év után interjút adott a független sajtónak a propagandaminiszter.
Az Integritás Hatóság is értékeli a szakmai tapasztalatot?
Az idei első negyedév folyamán a NER plakátkampányainak lebonyolításáról ismert kormányközeli üzletember érdekeltségei csak a Rogán Antal alá tartozó Nemzeti Kommunikációs Hivatalon keresztül közel tízmilliárd forintért vállaltak különböző megbízatásokat.
Úgy tűnik a Rogán Antal vezette Miniszterelnöki Kabinetiroda idén még zsírosabb megrendeléseket adott B. kommunikációs cégeinek, akinek bemutatójában a 100 leggazdagabb magyar című kiadványban több a kipontozott rész, mint az érdemi szöveg.
Vadai Ágnes arról is kérdezte a propagandaminisztert, hogy mire kellett a NER-nek a csatorna.
A képviselő szerint a büntetőjogi felelősség kérdése is felmerül.
Árat emel a kormányzati kampányok kivitelezésében taroló Lounge Group. A cégnek a keretmegállapodás értelmében van erre lehetősége, amivel élt is, és amire Rogán Antalék is rábólintottak.
Az opciós kereteket is figyelembe véve nettó 12 milliárd forint ment el családbarát megbízásokra. 16 megbízásból 15-öt Balásy Gyula érdekeltségei kaptak.
A két cég Balásy korábbi üzlettársának tulajdona, egyszer már elnyertek egy 30 milliárdos megbízást.